نتیجه و ویدیو خلاصه بازی النصر و الهلال (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) | فرار از شکست دقیقه نودی الهلال نام یک استقلالی و پرسپولیسی در پرونده فساد مس؟ پخش زنده بازی النصر و الهلال در لیگ عربستان (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بحران در بارسلونا| ژاوی می‌رود یا لاپورتا؟ افشای جزئیات جدید از فساد در پرونده مس رفسنجان| سکه‌های مشکوک! عزیزی خادم نمی‌تواند به فدراسیون فوتبال برگردد آپشن‌های سنگین آجورلو وتو شد مدیران فاسد برای همیشه از فوتبال محروم می‌شوند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی تراکتور و مس رفسنجان (۲۷ اردیبهشت) | نویدکیا به تراکتور هم رحم نکرد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و ملوان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صعود طلایی‌پوشان به نیمه‌نهایی رئیس کمیته داوران و کمیته مسابقات فدراسیون فوتبال برکنار شدند پخش زنده بازی سپاهان و ملوان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی تراکتور و مس رفسنجان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین توخل – بایرن مونیخ؛ دوباره جدی شد! سازمان بازرسی مانع پرداخت آپشن‌های دوره آجورلو شکست والیبالیست‌های ایران مقابل برزیل حذف کیانی از تکواندو قهرمانی آسیا هوادارن پرسپولیس هفته آخر هوادار پیکان در قزوین می‌شوند| استقلال به ورزشگاه خالی راضی می‌شود؟
سرخط خبرها

عصبانیت انگین فیرات از شایعه تبانی علیه کنیا| فیرات: مزخرف است!

  • کد خبر: ۱۵۷۲۸۵
  • ۱۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۶:۵۳
عصبانیت انگین فیرات از شایعه تبانی علیه کنیا| فیرات: مزخرف است!
شایعه شده که کنیا عامدانه بازی را به تیم ملی ایران واگذار کرده و همین موضوع سبب عصبانیت فیرات شد.

به گزارش شهرآرانیوز، تیم ملی ایران ۲ بر ۱ در نوروز موفق شد کنیا را شکست دهد. حالا شایعه شده که کنیا در شرایطی که ۱ بر ۰ تا دقیقه ۷۶ پیش بوده، با تبانی بازی را به ایران واگذار کرده‌است و تبانی صورت گرفته.

در واکنش به این خبر انگین فیرات، سرمربی ترک‌تبار کنیا که اتفاقا سابقه کار در ایران را هم دارد، واکنشی تند نشان داد.

وی گفته شایعات همه جا وجود دارد و تبانی و اینطور مسائل در فوتبال دنیا رخ می‌دهد، اما از نظر من این حرف‌ها مزخرف است و تا زمانی که کسی نتواند چیزی را ثابت کند به نظرم باید دهانش را ببندد، چون ما یک ورزش زیبا را داریم و هیچ‌کسی هم فکر پلید در این ورزش زیبا ندارد. هر کسی ممکن است اشتباه کند، اما اگر ما بعد از هر اشتباهی بخواهیم فکر‌های کثیف بکنیم دیگر نمی‌توانیم از فوتبال لذت ببریم. واقعیت این است که ایران شانس گلزنی در جریان بازی نداشت و دو گل روی ضربات ایستگاهی و اشتباهات تیم ما از جمله دروازه‌بان ما زد. ضمن اینکه اگر اینطور است چرا هیچ‌کس در مورد داور حرف نمی‌زند؟ بعد از اینکه ما یک بر صفر جلو بودیم داوری فاجعه شد. آن‌ها همه سوت‌ها را برای ایران می‌زدند هر کاری می‌توانستند برای تغییر نتیجه انجام دادند. پس چرا آن‌هایی که در مورد دروازه‌بان تیم من حرف می‌زنند، در مورد داوری داور‌ها صحبتی نمی‌کنند؟ پس من به این نتیجه می‌رسم که هر کسی می‌تواند روز بد و بازی بدی داشته باشد، داور، دروازه‌بان و هر کس دیگری، اما معنی‌اش این نیست که فکر‌های زشت مثل تبانی به سرمان بزند. فوتبال بازی اشتباهات است و ما باید این را بفهمیم و نیمه زیبای فوتبال را ببینیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->